تعمیر فر MKN فلکسی کامبی FLEXI COMBI

تعمیر فر MKN فلکسی کامبی FLEXI COMBI

تعمیر فر MKN فلکسی کامبی FLEXI COMBI- تعمیر برد الکترونیکی فر صنعتی Magic Pilot Flexi Combi مجری تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت آشپزخانه و مواد غذایی

معرفی شرکت تولیدی فر برند FLEXI COMBI

شرکت FLEXI COMBI با ارائه راه حل های نو آورانه و تولید  محصولات چند منظوره  ، در سطح آشپزخانه های جهانی یک برند پیشگام می باشد. تخصص این شرکت در تولید  تجهیزات پخت و پز حرفه ای هوشمند با عملکرد بالا و سود رسانی بهینه ،است .

با توجه سرمایه گذاری وسیع در تکنولوژی ، فر های صنعتی MKN با طراحی ظریف و کیفیت بی نظیر یکی از سود آورترین محصول شرکت FLEXI COMBI تبدیل شد.

بررسی فر صنعتی MKN سری PLATINUM

این نوع فر با صفحه نمایشگری به ابعاد ۷ اینچ مجهز به ۵ فن برای پخت سریع و یکنواخت است. این فر با بهره گیری از فناوری Flex Fusion سیستم تولید بخار بدون دیگ در مصرف انرژی ، آب و تبادل حرارتی بسیار بهینه می باشد.

فر  و تنوع آن در آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه اجاق گاز یا فر است . امروزه طیف گسترده ای از فر ها در ابعاد و اشکال مختلف در مدل های گازی و برقی در بازار عرضه می گردد.

در آشپز خانه تولید مواد غذایی بخار پز بهتر است از اجاق گازهای ترکیب فناوری همرفت و بخار پز مناسب می باشد که توسط فن های تعبیه شده هوای گرم در داخل اجاق گاز بره گردش در می آید.

فر صنعتی تسمه نقاله در صنایع بزرگی نظیر سلف و سرویس،  پادگان و.. مناسب می باشد که در آن مواد غذایی از طریق یک تسمه وارد فر می گردد و به وسیله روش همرفت گرم می شوند.

اجاق گاز های ضربه ای ، با استفاده از جت های هوای گرم و سیستم گرمایش تابشی هوای سرد را از محفظه داخل فر خارج می نماید که باعث تسریع شدن پخت مواد غذایی می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *